Close menu

Description

Garnius kundtjänst

Du är välkommen att kontakta vår svenska kundtjänst om du har frågor om din beställning, betalningsmetod eller leverans.

Om du har gjort en beställning och inte fått någon orderbekräftelse så titta efter i skräpposten, ibland händer det att bekräftelsen hamnar där.

Om du vill kontrollera ett specifikt partinummer vill vi att du fyller i kontaktformuläret nedan och väljer ämnesfältet ”Partinummer”. Tyvärr kan vi inte kontrollera partinummer via telefon.

Vi får inte registrera beställningar för våra kunder på vår webbsida. På grund av bestämmelserna för personuppgifter måste det göras av kunden själv.

Hur du gör för att handla på vår webbsida, steg för steg, kan du se här. 


OBS! Om du vill avboka din beställning är det mycket viktigt att du använder formuläret nedan och väljer ämnesfältet ”Ändring/avbeställning” för att göra ändringar. Då är det lättare för oss att ordna detta innan din beställning skickas från vårt lager. Om du har fått din leveransbekräftelse innan vi har besvarat din förfrågan gäller 30 dagars ångerrätt.

*Beställningarna skickas löpande, beroende på ordermängd, och vi kan därför inte garantera att ändringen hinner genomföras innan din beställning skickas. Om din beställning skickas innan din förfrågan behandlas har du 30 dagars returrätt. Klicka här för att läsa mer om hur du returnerar en beställning.

För att beställa till frakt klickar du här

Vår kundtjänst har öppet måndag till torsdag mellan 09:00 och 15:00, och fredagar 10:00-15:00 (lunchstängt 11:30-12:15).

Alla förfrågningar besvaras inom 48 timmar alla arbetsdagar. 

[email protected]

Contact Us

Contact Information